Sevilesiseyler

canimcehenneme:

pembeninhertonu:

hadigelyemehyiyeh:

kivirciksaclikizz:

mb-chocolate:

Abi SADSADSA:SDA:SADAD:SASD:SDA:sda

Sonuncu bizden xdkhbjzfljgbkzfjlbgkjnl

ALLAHIM ASUGDHBASLŞKSADOPUIHASDJN

koyun işi çok komikmiş lan ckklşcvkljcfkldfdidjklhı

3.deki napmis ya ahahahahhahahahahahahahah

kafasizkurukafa:

sadeceyazabiliyorum:

omglittlebitch:

morgkokusu:

sizaskdersinizbenfenerbahce:

agresifmiyimlanben:

 

kaçan kişi :Dd:DD:D::DD::DD:

2 saattir kaçan adama gülüyorum hay amk

kaçan adam :DdA:SD:SAD:AS

Ömer Çelakıl - Sabri Yıldız - Tarık Mengüç üçlüsü

tarık mengüç kaçan adam sanırım vjddnjvnvjddnvjdjvjs bu adam da uçan adam hatırlamıyonuz mu

kafasizkurukafa:

sadeceyazabiliyorum:

omglittlebitch:

morgkokusu:

sizaskdersinizbenfenerbahce:

agresifmiyimlanben:

 

kaçan kişi :Dd:DD:D::DD::DD:

2 saattir kaçan adama gülüyorum hay amk

kaçan adam :DdA:SD:SAD:AS

Ömer Çelakıl - Sabri Yıldız - Tarık Mengüç üçlüsü

tarık mengüç kaçan adam sanırım vjddnjvnvjddnvjdjvjs bu adam da uçan adam hatırlamıyonuz mu

jensengalpben:

ULAN ASDFSGDYHGFJ

jensengalpben:

ULAN ASDFSGDYHGFJ

Hoca sınıfta atarlanınca ben;
Madem tumblr önyargısız o zaman neden yakışıklı/güzel insanların blogları anonim bloga dönüşürken bizim gelen kutumuzda in cin top oynuyo aq

metal0n0night:

daydream-love:

ruhumaisleyenanilar:

imkansizlikabidesi:

pisuvaraiseyenbayan:

calissakyapariz:

madambaykus:

HADİ AQ AÇIKLAYIN

aynen amk açıklayın şunu

HADİ BAKALIM

tespitin ebesine atlamış.brovo.biri alkış gifi koysun lütfen…

image

Oha aq üşenmemiş gif koymuş bunu alkışlarım. Biri alkış gifi koysun lütfen…

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Biriyle konuşmanın sonunun geldiğini anladığım zaman, “ben de yatıcam zaten birazdan hadi iyi geceler” deyip yatmıyorum. bi kere gündüz vakti kurdum bu cümleyi kandıramadım, kötü oldu.
Arkadaşlar yalnızlıktan daha ibnece bi durum varsa, çok kişi tarafından sevilip, sevdiğiniz kişi tarafından sevilmemektir. Hayatın yapabileceği en büyük ibnelik.

akaziyagil:

uruspu çucuğu

Eleştirilere açık olmayan bir insan hayatta daimi eziktir, ezik kalacaktır.

akaziyagil:

Biri sana çirkin dedi diye o kişiye küfür etme hakkın yok mesela.

Biri sana güzel/yakışıklı dediğinde o kişiye küfür etmediğin gibi.

Herkesin kendi düşüncesi kendi götlerine girebilir.

Sen kendine güven.